16.06.2021

Медіаграмотність - виклик для освітянської спільноти

Сьогодні кожен із нас сам собі журналіст та контент-мейкер – ми створюємо та коментуємо дописи у соцмережах, охоче постимо відео й фотографії. Але чи все ми робимо правильно? Відповідь на це запитання шукали педагоги-позашкільники та керівники гуртків ЗЗСО під час вебінару "Сучасні практики впровадження медіаграмотності на заняттях гуртків", який провела модератор спільноти Наталія Ніколайчук.

Питання медіаграмотності в освітньому середовищі набуває все більшої актуальності. Завдяки ентузіазму та мотивації педагогічних працівників процес впровадження медіаосвіти рухається швидкими темпами. Щоб виховати медіаграмотного споживача інформації, необхідно навчитися самим орієнтуватися в потужному інформаційному потоці. Педагог має добирати матеріал раціонально та ефективно, оцінювати інформацію критично і компетентно, використовувати її вчасно й творчо.

Основні завдання освітян в умовах розвитку медіаосвіти полягають в формуванні інформаційної культури, впровадженні медіаімунітету, ознайомленні вихованців з різноманіттям засобів опрацювання ЗМІ й медіа.

На початку екранної зустрічі Наталія Євгеніївна запропонувала пройти мотиваційний тест з медіаграмотності, а на завершення – підсумковий. Більшість учасників справилися із завданням успішно. Сподіваємося, що опановуючи медіаграмотність, позаурочне навчання стане яскравішим та ефективнішим.