09.09.2021
Критичне мислення на уроках мови та літератури
Критичне мислення в сучасному світі є модним трендом в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться у Концепції нової української школи. Але з чого починати? Як навчити дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватись на маніпуляції? Ці та інші питання вчора, 8 вересня, розкрила Світлана Лівіцька під час онлайн-консультації для учителів словесників "Критичне мислення: базові методики".
Консультант-модератор ознайомила педагогів із наступними питаннями:
- ключові компетентності та вміння для особистісної реалізації та життєвого успіху здобувача освіти;
- форми роботи для розвитку творчого мислення учнів;
- мета та характеристики критичного мислення;
- елементи критичного навчання;
- критичне мислення або критичний аналіз;
- особливості навчального процесу на засадах критичного мислення;
- механізми розвитку критичного мислення на уроках мови та літератури.
Світлана Володимирівна завершила "екранну зустріч" словами Говарда Мулда: "Демократія в новому тисячолітті залежатиме від виховання критично мислячих людей, які можуть оцінити минуле і сучасне, щоб передбачити майбутнє".