09.09.2021

Критичне мислення на уроках мови та літератури

Критичне мислення в сучасному світі є модним трендом в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться у Концепції нової української школи. Але з чого починати? Як навчити дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватись на маніпуляції? Ці та інші питання вчора, 8 вересня, розкрила Світлана Лівіцька під час онлайн-консультації для учителів словесників "Критичне мислення: базові методики".

Консультант-модератор ознайомила педагогів із наступними питаннями:

  • ключові компетентності та вміння для особистісної реалізації та життєвого успіху здобувача освіти;
  • форми роботи для розвитку творчого мислення учнів;
  • мета та характеристики критичного мислення;
  • елементи критичного навчання;
  • критичне мислення або критичний аналіз;
  • особливості навчального процесу на засадах критичного мислення;
  • механізми розвитку критичного мислення на уроках мови та літератури.

Світлана Володимирівна завершила "екранну зустріч" словами Говарда Мулда: "Демократія в новому тисячолітті залежатиме від виховання критично мислячих людей, які можуть оцінити минуле і сучасне, щоб передбачити майбутнє".