19.10.2021

Нетрадиційні форми роботи з учнями

на уроках історії

В умовах реалізації компетентнісного підходу одним з основних завдань сучасної школи є формування активної інтелектуальної особистості, яка має достатній рівень культури, володіє знанням основ наук, здатна креативно мислити, проявляти ініціативу, творчо вирішувати життєві й професійні завдання. Вагомий внесок у формування такої особистості забезпечує використання в освітньому процесі нестандартних форм організації навчання, які створюють умови для активної навчальної діяльності школярів.

Сьогодні, 19 жовтня, консультант ЦПРПП Олександр Чорненький під час онлайн-консультації для вчителів суспільних дисциплін розкрив тему "Використання нетрадиційних форм роботи з учнями на уроках історії".

Учасники онлайн-заходу розглянули: особливості нетрадиційного уроку історії, нестандартні форми організації навчальної діяльності, типи нестандартних уроків, класифікацію нестандартних форм навчання, елементи традиційного та нетрадиційного уроку, ознаки нестандартних організаційних форм навчання, недоліки нетрадиційних форм навчання, класифікацію історичних ігор та рекомендації з проведення нестандартних уроків.

Варто пам’ятати, що ефективність навчального процесу багато в чому залежить від уміння вчителя правильно організувати урок і грамотно вибрати ту чи іншу форму проведення заняття.