22.10.2021

Спілкуємось - діємо - впроваджуємо!

Пріоритетним завданням сучасних закладів освіти є виховання креативної особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку, творчості, тобто забезпечення таких результатів освітнього процесу, які допоможуть людині самореалізуватися у суспільстві як особистість. Якщо раніше діти молодшого віку були "чомучками", то у сучасних дітей основне запитання "Навіщо?", оскільки їх цікавить сенс власних дій. Із сучасними дітьми потрібно домовлятись, повсякчас мотивувати їх на виконання певної роботи. Саме про зміни в системі НУШ та організацію роботи вихователя сьогодні, 22 жовтня, говорили, під час інформаційного онлайн-консалтингу, консультант ЦПРПП Аліна Оксанюк та педагоги професійної спільноти вихователів ГПД.

Розпочалась онлайн-зустріч із виступу Аліни Миколаївни, яка розкрила сильні та слабкі сторони трьох моделей навчання (пасивна, активна, інтерактивна). Під час дискусії визначено найефективнішу модель сучасної школи - інтерактивну.

Також спікерами заходу були:

  • Надія Чобан, вихователь НВК №13, яка розкрила власний досвід реалізація діяльнісного підходу в роботі групи продовженого дня: створення лепбуків, творчі проєкти, екскурсії та ін.;
  • Тетяна Попкова, вчитель початкових класів СЗОШ №1, регіональний тренер Lego Foundation, провела майстер-клас з використання Six Briks (шість цеглинок) під час самопідготовки на групі продовженого дня. Спікер представила вправи, які допоможуть розвивати мислення, творчість, мовлення, активізувати роботу півкуль мозку;
  • Уляна Хлякіна, вихователь ГПД НВК №13, продовжила тему попереднього спікера з питання застосування ігрових технологій наявним дидактичним матеріалом, які отримали заклади освіти в рамках Нової української школи.

Креативні вправи привітань, емоційного налаштування, мотивування, проведені під час консалтингу, стимулювали педагогів до активності та конструктивної комунікації.