28.10.2021

Наставництво у роботі вихователя-початківця

Початок трудової діяльності, зокрема перший рік роботи за спеціальністю, дуже відповідальний і важливий етап у професійному становленні педагога. Досвідчені фахівці стверджують, що саме перші роки своєї діяльності стають головною школою професійного зростання. Адміністрація освітнього закладу не повинна пропускати цей етап, а стати надійним провідником у світ професії. "Наставництво - як форма методичної роботи" - саме таку тему сьогодні, 28 жовтня, обговорили вихователі-методисти закладів дошкільної освіти нашої громади на педагогічному коучингу, який провела консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Людмила Осадчук.

Під час онлайн-зустрічі проаналізовано організаційно-методичні засади "входження в професію" молодого спеціаліста ЗДО, розглянуто окремі особистісно-орієнтовані форми педагогічного наставництва:

  • роль вихователя-методиста в організації наставництва;
  • критерії до вибору кандидата на роль наставника;
  • характеристики початківця, що потребує наставника;
  • особливості побудови проєкту майбутньої кар’єри початківця;
  • соціально-психологічні аспекти взаємин наставника й початківця.

Підсумовуючи розглянуту тему, варто зазначити, що завдяки методичному супроводу педагоги-початківці отримують дієву практичну допомогу з усіх складних питань розвитку, навчання та виховання дітей.