07.12.2021
Дистанційний діалог на тему
самоменеджменту освітян
Розвиток успішної особистості починається з самоорганізації. Проблеми з раціональним розподілом часу, відсутність мотивації для виконання поставлених завдань, неможливість впоратися зі стресом - це говорить про нестачу навичок самоменеджменту. Про те, які інструменти самоорганізації будуть ефективними для освітянина, розповіла консультант Центру Наталія Ніколайчук в рамках дистанційного діалогу методичного активу ЦДЮТ, ПНВО та інструкторів-методистів дитячо-юнацьких спортивних шкіл №1 та №2.
Самоменеджмент - це послідовне й цілеспрямоване використання випробуваних методів роботи для оптимального та змістовного використання власного часу. Консультант-модератор охарактеризувала ключові інструменти та процеси самоменеджменту: планування, організація, мотивація, контроль, аналіз; виділила найпоширеніші "поглиначі" часу: нечітка побудова цілей, спроби занадто багато зробити одночасно, погане планування робочого дня, неспроможність сказати "ні", надмірна комунікативність, синдром відкладання.
В ході онлайн-заходу сформувались певні правила самоорганізації педагогічного працівника:
- послідовне виконання конкретних функцій;
- осмислення власної системи цінностей;
- установка на особистісний та професійний розвиток;
- формування уміння встановити пріоритети й позбавитися від поспіху;
- побудова культури взаємин з людьми;
- створення іміджу як додатку до самоменеджменту.
Отже, самоменеджмент - це своєрідна "торбинка", наповнена корисними інструментами, що допомагають будувати освітянське життя в необхідному напрямку.