07.12.2021

Дистанційний діалог на тему

самоменеджменту освітян

Розвиток успішної особистості починається з самоорганізації. Проблеми з раціональним розподілом часу, відсутність мотивації для виконання поставлених завдань, неможливість впоратися зі стресом - це говорить про нестачу навичок самоменеджменту. Про те, які інструменти самоорганізації будуть ефективними для освітянина, розповіла консультант Центру Наталія Ніколайчук в рамках дистанційного діалогу методичного активу ЦДЮТ, ПНВО та інструкторів-методистів дитячо-юнацьких спортивних шкіл №1 та №2.

Самоменеджмент - це послідовне й цілеспрямоване використання випробуваних методів роботи для оптимального та змістовного використання власного часу. Консультант-модератор охарактеризувала ключові інструменти та процеси самоменеджменту: планування, організація, мотивація, контроль, аналіз; виділила найпоширеніші "поглиначі" часу: нечітка побудова цілей, спроби занадто багато зробити одночасно, погане планування робочого дня, неспроможність сказати "ні", надмірна комунікативність, синдром відкладання.

В ході онлайн-заходу сформувались певні правила самоорганізації педагогічного працівника:

  • послідовне виконання конкретних функцій;
  • осмислення власної системи цінностей;
  • установка на особистісний та професійний розвиток;
  • формування уміння встановити пріоритети й позбавитися від поспіху;
  • побудова культури взаємин з людьми;
  • створення іміджу як додатку до самоменеджменту.

Отже, самоменеджмент - це своєрідна "торбинка", наповнена корисними інструментами, що допомагають будувати освітянське життя в необхідному напрямку.