13.01.2022

Використання асоціативних головоломок

на уроках мови та літератури

Консультанти Центру продовжують ознайомлювати професійні спільноти з асоціативною головоломкою нового покоління - кроссенсом. Сьогодні принципи складання, розв’язування кроссенсу та способи його застосування розглядала професійна спільнота вчителів-словесників під час вебінару "Асоціативна головоломка нового покоління", який провів консультант Олександр Чорненький.

Кроссенс - це система (перетин) зображень з певної теми, яка вибудовується на дев’яти квадратах. Картинки пов’язані між собою сенсами-смислами. Олександр Васильович орієнтував свій виступ на практичному застосуванні кроссенсу на уроках мови та літератури. Також під час заходу консультант презентував підбірку онлайн-сервісів, які допоможуть освітянам створити авторські головоломки: Google Drive, дошка Jambord, графічний редактор Sketchpad.

Використання візуальних вправ у роботі вчителя-словесника сприяє розвитку логічного, образного мислення учнів. Кроссенси підвищують ініціативність, розвивають уяву, комунікативні вміння, навички роботи з інформацією.