20.01.2022

Бібліотека - соціокультурний простір

для дітей з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта є не лише актуальним соціальним аспектом, але й одним із прогресивних напрямків розвитку сучасної української школи. Вона передбачає повноцінну участь дітей з особливими освітніми потребами у освітньому процесі, без відокремлення від основної частини учнів. Механізм роботи в інклюзивному середовищі викликає у педагогів ще ряд запитань.

З метою роз’яснення теми "Психологічний супровід освітнього процесу", 20 січня консультант ЦПРПП Світлана Лівіцька провела інформаційний консалтинг для професійної спільноти шкільних бібліотекарів.

Під час виступу модератор розкрила суть ключових понять інклюзивної освіти: "особа з особливими освітніми потребами", "інклюзивно-ресурсний центр", "інклюзивний навчальний заклад", "психолого-педагогічні послуги", "індивідуальна освітня траєкторія", "психолого-педагогічний супровід", ознайомила бібліотекарів із функціями інклюзивної освіти, причинами запровадження та моделями інклюзивної освіти. Друга частина консалтингу стосувалась інтеграції учнів з особливими потребами в соціокультурний простір та роз’яснення принципів взаємодії фахівців команди психолого-педагогічного супроводу.