06.04.2022

Виклики та чинники професійного розвитку

Нові зміни в освіті роблять актуальною проблему професійного розвитку педагога Нової української школи, тому що саме підвищення професійної майстерності виведе нашу країну на новий рівень здобуття якісної освіти. Адже, виховати компетентного творчого учня може лише компетентний та творчий вчитель. Для реалізації цього завдання 6 квітня консультантами Центру ПРПП проведено четверте заняття Школи педагогічної майстерності молодого педагога «Професійна компетентність педагога: складові успіху».
Спікером Анжелою Новіковою розкрито питання «НУШ. Виклики для професійного розвитку педагогічних працівників» та акцентовано увагу на вимогах до учителя нової формації.


Презентаційний меседж «Конкурси фахової майстерності як один із чинників підвищення професійної майстерності педагога» провела Аліна Оксанюк, яка зазначила, що участь у конкурсах педмайстерності є одним із найважливіших етапів у розвитку професіоналізму педагога.


Катерина Маланчук, учитель НВК № 13, переможець міського етапу конкурсу «Учитель року» поділилася своїми враженнями та надала практичні поради щодо важливості активної позиції молодого педагога на шляху до самовдосконалення.
Під час практикуму «Як подолати страх публічного виступу» учасники Школи визначили власні страхи та отримали 10 «фішок» успішного оратора. «Робіть все від душі та з душею і Ваші публічні виступи, відкриті уроки обов’язково будуть успішними!» - таким девізом завершилася сьогоднішня онлайн-зустріч.