12.04.2022

Семінар-практикум для вчителів математики

Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації освітнього процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.


На замовлення Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради» з метою професійної підтримки вчителів математики ЗЗСО Кам’янець-Подільської територіальної громади та реалізації завдань НУШ 12 квітня 2022 року методистом Хмельницького ОІППО Людмилою Гринчук проведено семінар-практикум "GeoGebra як засіб формувального оцінювання учнів”. З вступним словом до учасників онлайн-заходу звернулася консультант Центру Анжела Новікова.


Під час семінару-практикуму розглянуто питання:
- основні види оцінювання результатів навчання учнів;
- цифрові ресурси для формувального оцінювання;
- дидактичні функції GeoGebra;
- складники національного мультипредметного тесту: математика.


Спікер провела практикум з опанування пакету динамічної математики GeoGebra. Для формування окремих видів навичок учитель може створювати в GeoGebra тренажери: математичні, які зорієнтовані на формування обчислювальних навичок, навичок розв’язування рівнянь, математичних і логічних задач тощо. Також кожен учасник онлайн-заходу мав змогу опрацювати низку вправ на самодослідження та отримати практичні рекомендації.


Потужний дидактичний потенціал GeoGebra є незаперечним, проте визначальним чинником його ефективної реалізації у навчанні є свідома опора на ті чи інші дидактичні функції, які є суттєвими в ракурсі формувального оцінювання учнів. Адже цінність формувального оцінювання в тому, що воно підвищує мотивацію, розвиває вміння вчитися та допомагає учням досягати кращих результатів навчання.