06.05.2022

Формувальне оцінювання – ефективна стратегія підвищення рівня навчальних досягнень

Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації освітнього процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів. Державний стандарт початкової освіти, методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання в початкових класах НУШ, Закон України “Про повну загальну середню освіту” визначають формувальне оцінювання серед основних різновидів оцінювання.
Все частіше вчителі використовують формативне (формувальне, формуюче) оцінювання, оскільки цей підхід дозволяє оцінити не результат, а процес навчання і зробити перехід до компетентнісного навчання.


5 та 6 травня відбулось чотирнадцяте заняття онлайн-школи 2.0 «Інформаційно-цифрова компетентність сучасного педагога: від теорії до практики» на тему: «Інструмент формативного оцінювання GoFormative». Анжела Новікова, консультант ЦПРПП, ознайомила педагогів з особливостями платформи GoFormative. Спікер продемонструвала створення нового завдання, класів та застосування контенту (аудіоінструкції, тексти, відео, зображення, вебсайти, вбудування посилання на сторонній ресурс).


Formative – це потужний інструмент на засадах формувального оцінювання для вчителя, який дає можливість створювати різноманітні типи завдань, прискорювати перевірку виконаних учнями завдань і є дуже корисним та ефективним саме в умовах дистанційного навчання.