25.02.2021

Методичний коучинг щодо оцінки якості дошкільної освіти

Сьогодні, 25 лютого, консультантом ЦПРПП Кам’янець-Подільської міської ради, модератором професійної спільноти працівників закладів дошкільної освіти, Людмилою Осадчук проведено друге онлайн-засідання методичного коучингу для вихователів-методистів "Якісна дошкільна освіта".

Розвиток дошкільної освіти є одним із пріоритетних напрямів Державної освітньої політики в Україні. Щоб визначити якість освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, порівняти її з міжнародним рівнем та прийняти відповідні управлінські рішення, МОН запропонував використовувати методику ECERS-3 (Early Childhood Environment Rating Scale). Дана методика дає змогу оцінити психолого-педагогічні, організаційні та матеріально-технічні умови створені в закладі дошкільної освіти.

Головна перевага методики - експерти оцінюють не досягнення дітей, а освітнє середовище, яке їх оточує, характер взаємодії педагогів із дітьми та дітей між собою.

Під час сьогоднішньої зустрічі Людмила Олександрівна звернула увагу вихователів-методистів на систему оцінювання ECERS-3, заповнення бланка оцінювання та розкрила терміни й поняття, які використовуються у шкалі: "залучений", "гігієна рук", "індивідуалізоване навчання", "ігровий простір", "санітарна обробка і дезінфікування", "персонал", "навчання", "якщо дозволяє погода" та інші.

Методика ECERS-З має стати інструментом дослідження, а не контролю якості освітнього процесу. Отримані результати використовуватимуть як підґрунтя для реформування системи дошкільної освіти в Україні.

Попереду "Центром професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради" передбачено ще два методичних коучинга щодо роз’яснення інструментів ECERS-3 для оцінки якості дошкільної освіти.