25.05.2021

НУШ: від теорії до практики

Наповнення та оформлення освітнього простору Нової української школи – це творчий і креативний процес. Основним призначенням навчальних засобів, дидактичних матеріалів та обладнання класу є зацікавити дітей до навчання, сприяти розвитку інтелектуальних, творчих і пізнавальних здібностей, формуванню самостійного, допитливого і цілеспрямованого покоління.

Сьогодні, 25 травня, вчителі четвертих класів поглибили свої знання щодо створення освітнього простору НУШ, який мотивуватиме майбутніх першокласників навчатися. Підготувала та провела онлайн-зустріч консультант Центру ПРПП Аліна Оксанюк.

Аліна Миколаївна проаналізувала нормативні документи, які висвітлюють питання організації освітнього простору, вимоги до сучасного освітнього середовища НУШ, наповнення навчальних осередків: навчально-пізнавального, ігрового, художньо-творчого, природничо-дослідницького, тематичного, відпочинку, класної бібліотеки, осередку вчителя.

Педагогам запропоновано матеріали інтернет-ресурсів по створенню освітнього середовища.