07.06.2021

Оцінювання дітей з особливими освітніми потребами

Навчальний рік наближається до завершення й серед педагогів, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, актуальна тема – оцінювання здобувачів освіти. Щоб спільно розібратись з тонкощами питання сьогодні, 7 червня, консультант Центру ПРПП Жанна Кучерява провела онлайн-захід для спільноти педагогів закладів загальної середньої освіти, які працюють з дітьми з ООП "Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами".

Для дітей з особливими освітніми потребами важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини. Чітких критеріїв, як оцінювати дітей з ООП, немає. Тому Жанна Миколаївна ознайомила педагогів із двома можливими варіантами оцінювання: для дітей, які мають інтелектуальні порушення і працюють за модифікованою програмою та загальні. Також під час консультації було розглянуто функції педагогів і асистентів, адже для успішного навчання учнів з особливими освітніми потребами важлива координація їхньої роботи.

Завершилась онлайн-консультація обговоренням інструментів оцінювання: свідоцтва досягнень та портфоліо учня (робоче та демонстраційне).