Головна
Освітній Хаб
Про центр
НОВИНИ
ПРОФЕСІЙНІ СПІЛЬНОТИ
ПАРТНЕРСТВО
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
У РАЗІ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ АБО ВІЙНИ
#ШКОЛА БЕЗ БУЛІНГУ
Інклюзивне навчання
Тренінги НУШ
ОНЛАЙН-ШКОЛА
ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ
ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
ЕРУДИТ
СЕРТИФІКАТИ
ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Сертифікація
Суб'єкти підвищення кваліфікації
Конкурси педагогічної майстерності
Сертифікати учасників заходів
ПРОФЕСІЙНІ СПІЛЬНОТИ
СПІЛЬНОТА КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
СПІЛЬНОТА ЗАСТУПНИКІВ КЕРІВНИКІВ ЗЗСО
СПІЛЬНОТА ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
СПІЛЬНОТА КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ЗЗСО
СПІЛЬНОТА КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ЗПО
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ, ТЕХНОЛОГІЙ
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
СПІЛЬНОТА ВИХОВАТЕЛІВ ГПД
СПІЛЬНОТА ПРАЦІВНИКІВ ЗДО
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
СПІЛЬНОТА ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕКАРІВ
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
СПІЛЬНОТА ПЕДАГОГІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ООП
СПІЛЬНОТА ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ
СПІЛЬНОТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ ДЮСШ
Територія обслуговування
Нормативно-правова база
Законодавство України
Програми
Державні стандарти
Професійні стандарти
Накази
Листи
Керівникам закладів загальної середньої освіти
Керівникам закладів дошкільної освіти
Керівникам закладів позашкільної освіти
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання
Що робити батькам дітей з ООП, якщо їм потрібно отримати копію висновку про комплексну оцінку! Інструкція щодо завантаження документів.
МОН КОРЕКЦІЙНІ ПРОГРАМИ для логопеда, дефектолога та психолога (робота з дітьми з ООП)
Про порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Постанова Кабміну України від 10.04.2019 №530)
Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти. (Постанова Кабміну України від 22.08.2018 №617)
Про внесення змін до порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. (Постанова Кабміну України від 09.08.2017 №588)
Про затвердження положення про інклюзивно-ресурсний центр. (Постанова Кабміну України від 12.07.2017 №545)
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку. (Наказ МОН України від 01.04.2020 №467)
Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції НУШ. (Наказ МОН України від 18.10.2019 №1310)
Про внесення змін до наказу МОН України 12 січня 2016 року №8 “Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти”. (Наказ МОН України від 10.07.2019 №955)
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку. (Наказ МОН України від 02.07.2019 №917)
Типова освітня програма для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 №627. (Наказ МОН України від 10.06.2019 №808)
Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 06.09.2018 №977)
Про внесення змін у таблицю 11 до наказу МОН України від 25.06.2018 №693. (Наказ МОН України від 04.09.2018 №968)
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №816)
Про внесення змін до Наказу МОН України від 12.06.2018 №627. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №815)
Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 26.07.2018 №814)
Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ від 25.06.2018 №693)
Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 21.06.2018 № 688)
Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами. (Наказ МОН України від 12.06.2018 № 627)
Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти. (Наказ МОН України від 08.06.18 №609)
Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти. (Наказ МОН України від 23.04.2018 №414)
Про умови, правила та рекомендації щодо організації освітнього процесу на період карантину 2020. (Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-492)
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. (Лист МОН України від 13.11.2018 №1/9-691)
Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах. (Лист МОН України від 19.09.2017 №1/11-9320)
Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів. (Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293)
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році. (Лист МОН від 30.08.2021р.)
Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами. (Постанова КМУ від 21 липня 2021 р. № 765)
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. (Постанова КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957)
Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти. (Наказ МОН від 25.06.2018 № 677)
Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації асистентів учителів "Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти". (Наказ МОН від 13.09. 2021р. №981)
Постанова про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Посадові обов’язки асистента вчителя
Положення про логопедичні пункти
Положення про спеціальні класи
НАКАЗ від 23.12.2021 №718 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 січня 2022 р. за N 72/37408 Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
ТИПОВА ПРОГРАМА підвищення кваліфікації асистентів учителів "Професійна діяльність асистентів учителів в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти"
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти від 15 вересня 2021 р. № 957
Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.12.2020 № 847 «Про затвердження Типового договору про надання соціальних послуг»
МОН. Поради для організації інклюзивного навчання під час війни